2008-12-16

Kisa Devre


Bi sey farkettim. Ee cuss yeni mi farkettin diyenler icin not: tatilden tatile tv ile hasir nesir olunca insan anca bu zamana kaliyo farketme olayi :D neyse.
Kanal: Haberturk
Program: Kisa Devre
Tur: Sohbetten bozma entellik yarisi
Sunucular: Pelin Batu, Cem Mumcu ve Harun Tekin
Tamam da nesi var diyenlere, sabredin diyorum yaziorum diyorum bekleyin eccuk diyorum:D

Ben uzunca bi sure programi izlerken Harun Tekini konuk sandim sevgili okuyucu. Ama onundeki laptoptan konuk insana ki kendisi Cem Yilmaz sorular yoneltince durum anlasildi. Yalniz sevgili Harun Tekin sen degil miydin ne habersin ne turk'sun diyerekten bas bas bagirip sarkilar turkuler cigirip muhalifim ben ulen tavirlari ?
O zaman naapmiceeez perhiz vs lahana tursusu grafigimize dikkat edicezz (evet igrenc oldu napim tv izledim dedim ya anlayin iste :))

Not: Pelin Batu ile ilgili ayri bir yazi gelicek merak etmeyin :D

0 comments: