2008-12-20

Chungking Express


Wong Kar Wai sanirim isi biliyor. Ask ve sonunda gelen kalp kirikligi basrolde. Bu bakimdan My Blueberry Nights bu filmin birazcik daha hollywood versiyonu gibi geldi bana. Wong Kar Wai, bu basrolu ortak mekanlarla 2 ayri hikayede anlatmis. Film hakkinda anlatmak istedigim cok sey var ama, anlatamiyorum iste. Izlemek lazim. Yani filmi, filmden bir detayla soyle ozetleyebilirim kanimca: ne zaman yagmur yagacagini, ne zaman gunesli bir hava olacagini kestirememe sonucu hem gunes gozlugu hem de yagmurlukla disari cikmak gibi bu film.
NOT: Ayrica Tony Leung sen nasi bi adamsin, nasi bi oyuncusun ki vasatin alti bi performansin yok.

3 comments:

si-men said...

şahanesin. izlemediğim bir filmi aklıma düşürdün, eksikler tamamlansın. en kısa zamanda izlerim. -umarım-

deviantjesus said...

umarim. yalniz senin o final tarihleri beni bile korkuttu ne yalan soliim :S 2008 sanirim eksikleri tamamlama adina miyadini doldurmus :) kismet 2009a si-men hanim :D:D

si-men said...

ben de onlara istinaden umarım dedim zaten, o kadar sıkıştı ki her şey. ama sonbaharı 08'de izlemek istiyorum aklında bulunsun. :)