2009-03-26

Olmaz! Azizim Ol-maz!


Pop muzik cercevesinde yaparsin bestelerini kim ne der ki? Cekersin kliplerini. Satarsin milyonlar. Verirsin deli gibi konser. Sevilirsin de vs vs. Ama bunca yil, sarki sozu yazmayi da ogreniverir insan, ne bileyim. Ilk dumur soyle yasanmisti: Radyo acik. Gidiyoruz bi yerlere. Kafa ufaktan iyi. Boyle romantizm sacan bi sarki girdi. Vokalden anladik, Kenan Dogulu. Neyse, vay be iyiymis, ah ulan ah triplerine ufaktan baglamisken, kendimi kahkaha atarken buldum. Nedeni mi? Nedeni su sozlerdi:


"belki de sarjin bitti/ya da biz bittik" asdfg.

ahahhaha:), ilahi Kenan. Sarzin desen bile bu kadar gulduremezdin ha.

Bir digeri de az once oldu mesela, wow! klip iyiymis derken, yine Kenan basladi sarkiya. Yine romantizm soslu. Hadi bakalim. Ama klibin/sarkinin ortasinda yine nadide bir soz obegi, an itibariyle kopartti beni:


"dur/ölümü gör otur/öyküme ömrünü kat ihtiyaç budur/olmaz" asdf.


Kenan, ölümü gör otur! ne demek, ölümü gör bi sole ya! ahahhahaa :)

Olmaz! Azizim Ol-maz!

2 comments:

jörmungand said...

oğlum gençlik kendinden bir parça buluyor o "belki de şarjın bitti" sözünde. halka inmiş kenan.
sen şeysin.
neydi?
monşer. hah.

deviantjesus said...

haklisin lan. yaslandim yeni trendler icin. neyse ben aciyorum edith piaf :Pp