2008-10-20

Half Nelson


Efenim, bu siralar hafif bos beleslik hakim bunyede :). Bu bakimdan film izliyorum muntazaman ve burada ufak tefek deginiyorum (dedim ya bos belesim diye :)). Neyse, bu seferki film Half Nelson. Bas rol oyuncumuz Ryan Gosling. Kendisini ilk kez The Notebook'ta izlemistim. Daha sonra, hikayesine, anlatim tarzina ve Gosling'in oyunculuguna buyulendigim Lars and the Real Girl geldi. Ve en son Half Nelson'i izledim. Kendisi bu filmdeki performansiyla hakli bir oscar odulu adayligi almis. Ama bence Lars and the Real Girl'deki performans bundan daha iyiydi. Gelelim filme! Film biraz agir aksak ilerlemekte, zaman zaman da sikici bir hal almakta. Ama Gosling'in performansi bu sikici durumu bi nebze azaltmakta. Siradan bir insan, siradan bir hayat ve bunun gayet guzel anlatimi...Adim adim dususu belgeleyen kareler bi de fonda Broken Social Scene calmakta ooh degmeyin keyfe. Soundrackin basarisi hakkinda ne desem bos. Indirip dinlesek yeridir e ne de olsa MP3 cocugu olmusuz neticede :))

2 comments:

aysikukedisi said...

ryan'ım ya :yummyyummy:

teenagegirlmodeon sığlığındaki bu yorumumun kusuruna bakma deviantım.

deviantjesus said...

eheh! kendisini begenerek izliyoruz. (tineyc gorl nidalari atmani engelleyemem sankim, neyse canin saolsun :))