2008-08-29

Bloc Party-Intimacy


Bloc Party, "The Next Big Thing" denilen gruplardan birisi olarak karsimiza cikmisti. Silent Alarm ve A Weekend in the City adli iki guzel album ve Silent Alarm Remixed isimli ara is LP'leriyle dikkatleri uzerine cektiler. Ada'dan babam ciksa dinlerim ulan! diyen insanlarin, muzikal zevklerini- en azindan indie-rock, indie, alternative alaninda- birazcik yukari cikardilar. Gecenlerde yeni bir album yayinlandi, Bloc Party'den. Bir kac yerde album incelemesini okudum. Super debut ardindan sicilmayarak atlatilmis ikinci album sendromu...veee ucuncu album...Insanda merak uyandirmiyomuydu yeni album?...ofkors yani. Albumun incelemesini yapanlar (sonucta ellerine saglik) yerden yer vurmuslar. Acikcasi ben oyle dusunmuyorum. Ortalamanin gayet uzerinde bir indie-rock albumu. 10/10 degil elbette. Hos bu aralar kim 10/10 album cikariyor ki? Neyse, Bloc Party, muzigini gelistirmeye calisan bir grup. Yeni seyler deneyecek kadar cesurlar ki onceden cok super 2 album yayinlamis olmalarina ragmen. Bu albumde denedikleri - bence- gayet basarili. Degisik vokal efektleri, overdose synthler, gitarin-davulun sesi olabildigince acilmis ve bunlar gayet guzel harmanlanmis.


Neyse, Intimacy'yi yerden yere vuranlara saygilar. Sonucta, muzik oznel bir zevktir. Ben, bizzat, sahsen, kendim Intimacy'ye 8/10 verdim. Ion Square, Zephyrus, Ares ve Halo gayet guzel sarkilar.
Not: Ilk video "Mercury" isimli sarkilarina gelmis.

0 comments: