2008-06-08

Relax, Take It Easy


Gunluk diyaloglarimi, bloga tasiyinca o insana (o diyaloga) haksizlik etmisim gibi geliyor, nedense. Belki de yapmamaliyim. Bilmiyorum. Neyse...


Bir arkadasimla, gunluk stresten kurtulma yollari temali (gunluk stres=sinav, odev, lab, yapilacaklar ama hic baslanilmayan seyler vs sonucu bunyede olusan etki:)) kucuk bir diyalogda, arkadasin bunlari atlatmak icin "gizemli" sarkisi oldugunu soylemesiyle basladi, bu yazinin konusu. O gun bugundur, ben de oyle bir sarki arayisina girmistim (evet, ozentiyim:P). Oyle bir sarki olabilir mi lan acaba diyodum kendime. Hos aslinda O'nun sarkisi da cok keyifli cok eglenceli ama...:)




Evet, boyle yukseklerden kus tuyu yataklara dusup, suratimda eblek bir gulumsemeyle uykuya daliyormusum gibi, yada bos-beles uzanmisim kumsala gunes damlar icime moduna giriyorum. Finaller oncesi gunde 3 kez ac karna almak ise yariyor simdi. Doz asimi herhangi bir yan etki yapar mi su an test edemedim. En yakin zamanda doz asimi hakkinda yazacagim :)


DeviantJesus, Mozambik'ten bildirdi.
Not: Arkadasinin sarkisiydi neydi lan diyosunuz.

0 comments: