2009-02-08

Oooh, it's what you do to me!


-Bu yazi sadece kendim icin-sori


  • Soyleyecek tonla sey varken, susmak on numara (?) davranis kanimca. Bravo sana DJ! Kazandigin bonuslari, ilerde pismanligin sac bas yolma asamasinda bol bol harcama olasiligin var. Tebriks!

  • Kokudan nefret etmekte haklisin DJ. Uzerinden 238 maya yili bile gecse insan beyni bi yerlerden bahsi gecen datayi aninda geri cagiriyo. Isletim sistemine kocaman slmlar!

  • Karar alma olayinda sonsuz ozgurlukten sikildik di mi DJ? Sonuc kotu oldugunda kendimizi suclamaktan biktik. Normal olculerde kendimizden baska suclular istiyoruz. Nohta.

  • Kader denen sevgili yuksek enerjili olusum, annem! sana sesleniyorum: naber, asl, pls? Bol bol mavi ekran var episodelarim arasinda ar yu okey?

  • Son olarak; duygularini torpuletip, ruhunu gerdiren, icini komple makaslatan, kalbine liposuctioni uygun goren sevgili bana izel-celik-ercan'dan geliyor: ara ara belki de bulursun gunduz gece yalvar yakar olursun, sen de sira, ne dedim ki sana gecmisler olsuun.

Not: Baslik, Plain White T's adli abidik grubun Hey There Delilah adli, guya huzur asilayan, bence kanamayi azdiran epik otesi,akustik harikasi sarkisindan. Neden mi? Yazarken repeatteydi. OK? ;)


0 comments: