2008-04-11

Ne Sehit vs Ne Gazi


Ilk kim demisti ki ask savastir diye? Inanmis insanlar, ozellikle de kuzeyin dingin ikilisi : Kings of Convenience Peki aska ulasma muharebesini kazanip, ask savasini kaybetmek olayi vardir diye kim sokmus akillarina? Isabet mi olmus? Evet. Hem de ziyadesiyle.
Dinginlik, huzur, gevseme... Ama bir tarafi yine de kaniyormus hissi yok olmuyor. Ademoglu, akan kanin tuzlu tadini, sicakligini, cikarken biraktigi karincalanmayi kulaklarindan beynine yasiyor, calarken sarki fonda. Tam nasil anlatilir bilmiyorum ama sanirim 'torpulenmis aci' bu sarki, garip bir huzur veriyor. Aynen ithaf edilen kisi gibi,
even though i'll never need her
even though she's only giving me pain
i'll be on my knees to feed her
spend a day to make her smile again
Sonuc: Ask mi dediniz? Ben bilmem. Name: Ne sehit/Ne gazi. Status: N/A

MP3: Kings of Convenience- Winning a Battle, Losing the War

4 comments:

ozge said...

hayat garip yalcin simdi bunu dusundum bizim kontrolumuzde diil.. sen bi sey diyosun mesela bana, sonra bi bakmisim o kelimeler kafamda ucusuyo, bi gun ben bi sarki soyluyorum sen onun uzerine o sarkiyi dinleyip biseyler hissedip yaziyosun.. garip garip

deviantjesus said...

evet cok garip. yillardir bildigim bi seyi bi sarkiyi senin suzgecinle tekrar animsiyorum. ve de yaziyorum. belki yazmamam lazim afise etmemem lazim ama iste garip dedik ya. hakkaten garip yani...

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Projetores, I hope you enjoy. The address is http://projetor-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.